یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 13, 2024
اهواز

حوزه/به همت معاونت فرهنگی مدرسه علمیه تخصصی الزهرا (س) اهواز نشستی با موضوع تحلیل تحولات منطقه در این مدرسه علمیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نشست بصیرتی با موضوع تحلیل تحولات منطقه به همت معاونت فرهنگی مدرسه علمیه تخصصی الزهرا (س) اهواز و با حضور حجت الاسلام والمسلمین شیرانی برگزار شد.

در این نشست که با شرکت طلاب سطح دو، سه و چهار، اساتید و کادر این مدارس علمیه برگزار شد، حجت الاسلام شیرانی گفت: باید ببینیم کجا ایستاده‌ایم، موقعیت فعلی ما چیست، وضعیت جهان قبل و بعد ما چه بوده است؟

وی با اشاره به تاریخچه‌ پیدایش تفکر یهود و گفت: یهود در حقیقت یک قوم ساختگی است که نسبتی با بنی اسرائیل ندارد. این قوم یک جریان باطل است و نظام سرمایه‌داری و تفکر جهانی سازی در حال حاضر به پشتوانه یهود است.

برگزاری نشست بصیرتی تحلیل تحولات منطقه در مدرسه علمیه تخصصی الزهرا (س) اهواز

این استاد حوزه علمیه افزود: یهود برای اینکه بر جهان حاکم شود از یک طرف سنت و خانواده را هدف قرار داده و از طرف دیگر بر اساس تفکر آرماگدونی قصد جداسازی و از بین بردن یک پارچگی منطقه باب المندب و حیفا را دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شیرانی گفت: در حال حاضر یکی از راههای مقابله طلاب با اهداف شوم یهود، جهاد تبیین و حضور قوی دربین مردم برای تقویت و کمک به حاکمیت اسلامی در جهان و نظم نوین جهانی و حاکمیت الله در جهان است.

برگزاری نشست بصیرتی تحلیل تحولات منطقه در مدرسه علمیه تخصصی الزهرا (س) اهواز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha